Önnek probléma?
Nekünk kreatív innováció!

Vagyonvédelmi rendszerünk

Ügyfeleink iratainak biztonságát minden esetben szavatoljuk. Kiemelt figyelmet szentelünk az irattárainkban elhelyezett dokumentumok védelmére, több pilléren nyugvó vagyonvédelmi rendszerünk üzemben tartására és folyamatos fejlesztésére. A 24 órás távfelügyeletre kötött riasztó, portaszolgálat, kártyás beléptető rendszer és biztonsági kamerák a nap 24 órájában biztosítják a maximális felügyeletet. Minden esetben nyomon követjük a jogosultsági rendszer által meghatározott személyek ki-, és belépését, az irattár teljes területén biztonsági kameráink folyamatos felvételt készítenek.

Irattáraink szigorú biztonsági előírások szerint működnek, az irattárba való belépés előzetes engedélyhez és a szerződésben rögzített jogosult személyek jóváhagyásához kötött. A szerződésben kiépített jogosultsági rendszert rendszeres időközönként felülvizsgálatoknak vetjük alá, ezzel biztosítva annak napra készen tartását. Az Ügyfeleink által megnevezett jogosult személyek (illetve a szerződésben felhatalmazott személyek) irattárba történő bejutását folyamatosan biztosítjuk, legyen szó iratkikeresésről vagy ellenőrzésről. A belépő személyeket minden esetben egy munkatársunk folyamatosan kíséri.

Az irattárba belépő személy belépéskor köteles igazolni magát, munkatársaink pedig kötelesek a belépőkről nyilvántartást vezetni. A szerződésben nem rögzített személyek nem léphetnek be az irattárba, nem tekinthetnek az iratokba.

 


Tanúsítványaink
Kapcsolat
DocuDepo Kft.
1145 Budapest,
Újvilág u. 50-52.
Telefon: +36 1 469 6233
Fax: +36 1 469 6298
Bejelentkezés
Felhasználónév
Jelszó
Ügyfélazonosító